25. heinäkuuta 2012

SIJOITUSTIEDOT JIPIII

Tänään aamulla mulle sitten soitettiin, että nyt on löytynyt perhe ja paikka. Paikaksi tuli Georgia ja pääkaupunki Atlanta, joka eroaa aivan täysin mun nykyisestä asuinpaikasta. Isäntäperheenä mulla on miespariskunta, joista toinen on ollut itse vaihto-oppilaana. Multa on nyt kysytty moneen kertaan, että mitä itse tykkään miesparista isäntäperheenä ja aina mun vastaus on ollut sama: tää on mulle just sopiva. En olis tykännyt välttämättä asua perheessä jossa on 12 lasta, niin musta tuntuu että tää perhe on mulle juuri sopiva :) Toivotaan et kaikki menee hyvin :) !! Vitsi oon ollut niin täpinöissä täällä ja tärisen vaan ihan koko ajan :D Onneksi mun sisko oli täällä ja panikoidaan nyt sitten yhdessä ! Huomenna onkin tasan 2 viikkoa lähtöön, enkä malttais mitenkään odottaa !! IIKS
Love, Essi

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

VÄHÄNKÖ MAHTAVAAAA! :--D hei toi on varmasti paljon parempi vaihtoehto ku super uskonnollinen perhe joka ei anna käyttää esimerkiks tuubitoppeja koska ne paljastaa olkapäät yms.. vitsi varmasti ihan mahtava perhe :-) toivottavasti mulla käy tollanen tuuri ku mä älhen vaihtoon ens vuonna

Essi kirjoitti...

mustakin !! Ja tosiaan toivotaan parasta sullekin :) ! Uskon että saat minkä perheen tahansa, sulla tulee olemaan elämäs mahtavin vuosi : )

Milla kirjoitti...

Onnittelut sijoituksesta, sulle tulee varmasti huippu vuosi siellä! :)

Kaisa kirjoitti...

hei kui siistii !!!!!!! oon niin kateellinen ku itekki tekis mieli lähtee mut en vaa uskalla :D

Anonyymi kirjoitti...

hei sähän meet AFS'n kautta? mua ihmetyttää ihan hirveesti toi opettajan suositus hakemukseen :--D meenkö vaan silleen 'saisinko suosistuksen et voin lähtä vaihtoon?' vai mitä ihmettä sanon sille maikalle?

Essi kirjoitti...

kiitoskiitos paljon !:) Kaisa kyllä uskallat, meet vaan ! :) ja ano: joo meen AFSn kautta :) öö no ite menin ihan ryhmänohjaajalle selittämään että olisin nyt lähdössä vaihtoon ja tarvisin opettajan suosituksen, että voisko hän tehdä ja hyvin suostui :) Älä huoli, meet vaan ihan rohkeesti kyselemään, kyllä ne suostuu sellaset tekemään etkä varmaan oo ees eka :) !