15. elokuuta 2012

ATL here I am

oon niin pahoillani ettei mulla oo kuvia(taaskaan) mut koska mun oman koneen johto ei sovikkaan tohon adapteriin minka otin mukaan, joudun kayttamaan hostien konetta.. Oon ollut taalla nyt viis paivaa, ja tanaan oli mun eka koulupaiva, koska mulla oli ihan hirveesti ongelmia sinne paasemisen kanssa.
Ensinnakin, mun lento Helsinki-New York oli mahtava, mut sitte NYCissa mun lento olikin peruttu, ni ooteltiin eka kentalla et paastaan hotelliin parin saksalaistyton kanssa. Sit paastiin hotellille ja venattiin huoneita joku 3 tuntia eli nukuin 2h ja olin hereilla 28h.. Sitte NYC-ATL oli kans yhta tuskaa, lennossa oli jotain vikaa tai siis siina lentsikassa, ni se kone oli kaks tuntii myohassa. Sitte ATLssa kukaan ei ollut mua vastassa niinku siella heti ku tuun koneesta, ni eksyin koska mun piti menna jonnekin ihan eri paikkaan ja sit olin ihan hukassa. Harhailin siella jonku tunnin, kunnes sit nain mun hostaidin ja -siskon. Mun hostveljet oli lahteny ettimaan mua, koska olin niin hukassa.. :D ja nyt ne vaantaa siita vitsia koko ajan, ihan koko ajan :D Mutta siis, kaks vanhinta veljee on nyt Alabamassa opiskelemassa, missa me varmaan kaydaan vierailemassa pari kertaa :) Taal on oikeesti ihan mahtavaa ja oon ihan rakastunut tahan paikkaan jo nyt !
Mun koulussa mulla on aineina US hisroty, American literature, Ranska ja YEARBOOK !!! Tajuutteko !?! huuuuuuge
Postailen varmaan piakkoin taas lisaa, heti ku saan mun oman koneen toimimaan(hope soon)ps. taal on ihan sika kuuma, joku 35astetta joka paiva !
Ikava teita ! Love, Essi

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Miss you, have a great time! <3

Sanna kirjoitti...

JEEEEE!
Oon maailman ylpein susta ♥