26. lokakuuta 2012

about music..

Today during 4th period we had a "concert" against bullying and it was awesome !! There were some "big" artists, but I have no idea who they were.. oops. Everyone was just dancing there and having so much fun !
And it snowed in Finland today !! yaay !
We got our progress reports and mine was ok, it could've been better though.. haha

Eikaaaa, tanaan neljannella tunnilla mentiin auditorioon koska siella oli joku stop bullying juttu ja siella oli jotain artisteja laulamassa ja kertomassa kiusaamisesta. Tai no lahinna valistamassa ettei saa kiusata. Mut se "konsertti" oli ihan mahtava, siella oli joku "isokin" artisti, mutta mulla ei tietenkaan ollut hajuakaan keita ne oli :D Tunnelma oli ihan mahtava ja hymyilytti ihan koko ajan. Mietein etta huhhuh kun tallasia olis Suomessakin ! haha.
APUAAA SUOMESSA ON SATANUT LUNTA MITA HITTOA :D oon ihan innoissani taalla, wuhuu ! Aamulla katoin puhelimeeni ja olin saanut Julialta kuvaviestin, jossa oli lunta 8) Taa aamuyllatys vetaa jo vertoja sille etta sain aamiaisen sankyyn pari paivaa sitten !! iiks, ihanaa. Toivottavasti siella on lunta sittenki kun tuun, tosin sitten ne kylla sais sulaa pois :DDD Ei sita nyt ikuisesti jaksa....
Tanne ei vielakaan mitaan sen erikoisempaa, saatiin "todistukset" tanaan ja mulla se naytti tallasta :
us history - 61% oops..
french 2 - 78%
yearbook - 90%
amer. lit. - 89%
Oon kylla ihan tyytyvainen tohon todistukseen, ainoo mika mua hairitsee on toi historia. Joo tiedan, historia on lukuaine, mut en oo ikina tykannyt historiasta. Ja toiseksi, en ymmarra miks se on noin alhanen, koska kuitenki oon saanut kokeista jotain 98% ja 87% valilta....
Voi vitsit, asiasta karvalakkiin. Muistan kun saavuttiin New Yorkiin kun tanne matkustettiin elokuussa, mulle kerrottiin etta taalla ollaan tosi paljon musiikissa edella, mutta taalla kuulee radiosta jotain Britney Spearsin kuuden vuoden takaisia kappaleita ja tosi harvoin nykyhitteja.... Tosin taalla kuunnellaan tosi paljon rappia ja toiset taas tykkaa tosi paljon countrysta ja oon oppinut tykkaamaan noista kummastakin ihan hirveesti ! Tai no toisen oon vasta loytanyt ja toisen oon loytanyt uudestaan :D Varautukaa siis kun tuun takasin etta mita mun AUTOSSA(yaayayyayy) kuunnellaan ;)
Love, Essi

Ei kommentteja: