8. tammikuuta 2013

Disney World

1st of January me, mom and Laine went to Tampa, FL. We spent two days there and celebrated my b-day !! Then on 3rd, which is my b-day, we went to Disney World !! It was so amazing, we watched the parade like 3 times, we tried every rollercoaster and it was just pure magic, haha. 
We came back on Sunday and my amazing friends had arranged me a surprise b-day\farewell party. I was sooo excited, I truly have the best friends&family ever
Apsu tassa mun tokat kengat niiden lenkkareiden lisaks :))
Eli siis uudenvuoden paivana lahettiin ajamaan kohti Tampaa, Floridaa. Siella vieteltiin sitten pari paivaa, mm. mun synttareita juhlien. 3.1 lahettiin ajamaan kohti Disney Worldia ja vieteltiin siella sitten kolme paivaa. Kaytiin jokasessa puistossa ja kokeilin kaikkia vuoristoratoja. Kaytiin kattomassa myos Disneyn paraati noin kolme kertaa ja kaytiin melkein kaikissa esityksissa, mita siella jarjestettiin. Nain myos Katria Disneyssa ja vitsiiit !! En oo nahny Katria elokuun jalkeen kun rantauduttiin Amerikkaan, ni oli niiiin ihana nahda hanta ! Sunnuntaina kun tulin kotiin, mun kaverit oli jarjestany mulle maailman ihanimmat yllarisynttarit\laksiaiset, vitsit mulla oikeesti on maailman ihanimmat kaverit
With love, Essi 

Ei kommentteja: