21. maaliskuuta 2014

109 days 'till July !

HAHA, en ees lupaa tihentää postaustahtiani, koska en varmaan ikinä tuu sitä lupausta lunastamaan.
Lueskelin tätä blogia taaksepäin ja tajusin kuinka kauhee ikävä mulla on takas jenkkeihin. Hirvee ikävä perhettä ja kavereita ja muutenkin. Oon ollut nyt vähän yli vuoden takas Suomessa, eikä mulla oo missään vaiheessa ollut hirveetä "kulttuurishokkia" täällä ollessa, toisin ku tosi monella vaihtarikaverilla ketkä oli koko vuoden. Tottakai mulla on vähän väliä hirvee ikävä takasin, mut sitä nyt tulee kaikille.
Jenkeistä puheenollen, päätin vihdoin mennä takasin moikkailemaan perhettä&kavereita ja varasinkin liput heinäkuulle ! Oon ihan superilonen että pääsen (vihdoin) takasin ja päätinki olla siellä sitten lähes koko kuukauden =) Ehkä mä innostun taas päivittelemään tätäkin blogia sit ton matkan myötä, ainaki siks aikaa ku oon back in business, haha !
With love, Essi 

Ei kommentteja: