12. heinäkuuta 2012

Ahdistus

Oon huomannut nyt viikon sisään ihan hirmu monen saaneen isäntäperheen ja muutenkin sijoitustiedot. Itse oon joka päivä tarkistanut moneen kertaan sähköpostini- ei ikinä mitään. Mulla alkaa iskeä niin hirvee epätoivo saanko koko perhettä edes. Mun allergia (kaikki karvaiset eläimet) varmaan hankaloittaa hakua, mutta mulla on vaan se lukukausi(~6kk) niin olis kiva tietää nyt jo mihin menen sopeutumisenkin vuoksi. Sopeudun varmasti tilanteeseen kuin tilanteeseen, mutta mitä jos mulle ei löydykkään perhettä tämän kuun loppuu, matkustankin vasta syyskuussa, jolloin mulle jää huimat 4kk USA:ssa.... Alkaa turhauttaa aika paljon ja mun oli pakko purkaa tästä tänne, oon pahoillani. Olen tottakai tosi iloinen heidän puolesta, jotka ovat saaneet jo perheensä ja tarvittavat tiedot, aivan loistavaa ! :--)
No toivotaan että mun ja muidenkin tiedot tulevat pian !!
Love, Essi

Ei kommentteja: