6. heinäkuuta 2012

Helsinki

Tässä olis muutamat kuvat meidän Helsingin reissusta !
Love, Essi

6 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Essi ja Maija älkää menkö!!!!!!!!! KAIPAAN TEITÄ JO NYT!!!!!!!!!!!!!!!!

Essi kirjoitti...

voi pauckeeeee♥

Milla kirjoitti...

Heippa, aina yhtä huippua törmätä muiden vaihtareiden blogeihin! :) Olen itsekkin lähdössä jenkkeihin nyt 2012-13, tosin EF:n kautta.

Mullakaan ei ole vielä mitään tarkempia tietoja siitä missä tulen vaihtovuoteni viettämään, eli et oo yksin :) Pitää vaan malttaa odotella ja yrittää pysyä optimistisena! Miksi muuten päätit lähteä vain lukukaudeksi? :)

Anyhow, jään seurailemaan tätä sun blogia mielenkiinnolla! :)

Essi kirjoitti...

Moikka ! Mahtavaa, voi vitsit tiiätkö edes mihin lennät ? =) Multa alkaa pikkuhiljaa paljastuu tällanen epätoivon hiukkanen, kunnen mitään muita tietoja lentotietojen lisäksi ole saanut ! ja päätin valita lukukauden, koska oon nyt menossa lukio kolmoselle, että saisin kuitenki valmistua ajallaan ja kavereiden kanssa :-) Tälleen jälkeenpäin ajateltuna, mua vähän harmittaa etten valinnut vuotta, mut elän sit täysillä ton puol vuotta ! =)

Milla kirjoitti...

Juu siis mulla ei ole edes lentotietoja vielä, eli elän taydellisessä tietämättömyydessä :D

Ja hei kyllä sulle tulee varmasti ihan yhtä huippu vaihtarikokemus vaikka ootkin lukukauden! :)

Ai niin ja mulla on muuten omassa blogissa sellanen lista johon yritän koota kaikkien 2012-13 jenkkivaihtareiden blogit, niin haluatko että lisään tän sunkin blogin sinne? :)

Essi kirjoitti...

Aijaa eikö !!? ohhoh :o nii no toivotaan :) ja toivotaan et sullekin tulee pian tiedot !! ja joo se olis mahtavaa :-)