3. elokuuta 2012

Sijoitustiedot

Vitsit nyt kun kaikki on vihdoin virallista, voin tulla tänne hehkuttamaan ! :) Eli siis mun matkapäivä, isäntäperhe ja lennot varmistu tänään ! Matkapäiväksi tuli onneksi ensi torstai, eli pakkailu alkakoon ! Isäntäperhe mulla ei ollutkaan miespariskunta, vaan perhe jonka kanssa oon pitänyt jo hetken yhteyttä. Perheeseen kuuluu isä ja äiti, kaksi isoveljeä, mun ikänen veli ja 11-vuotias pikkusisko. Osavaltio on yhä edelleen Georgia ja paikkakuntana Atlanta. Mun lento on torstaina Helsinki-New York ja sieltä jatkan Atlantaan lentäen(onneks!!!!!) Tää mun ikänen veli on mun kanssa samassa koulussa(huh) ja kouluna toimii Druid Hills High School, jossa on n. 1400 oppilasta !!!! Iikkis, nyt on kaikki kunnossa vihdoin ! Sitten vaan pakkailemaan, tuliaisia ostamaan ja päiviä laskemaan !!
Love, Essi

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kerkesin jo innostua et sun blogista tulis varmaan yks mun lemppari ku sulla olis ollu homo pariskunta mut nyt tästä tulee varmaan samaa tylsää massaa niinku muutkin vaihtariblogit

Essi kirjoitti...

No mä en sille asialle voi mitään, koska mä en saanut päättää perhettäni.

sofi kirjoitti...

Kuulostaa tosi kivalta! :-) haha toi ano, Essin vuoshan voi olla vaikka kuinka mielenkiintonen ja seikkailuu täynnä, vaikkei homo pariskunta toimikkaan isäntäperheenä! Tosin se ois ollu kiva lukea millasta se ois ollu:)

Essi kirjoitti...

jep =) toisaalti olin jo ihan fiiliksissä siitä miespariskunnasta, mut en sano et tässäkään perheessä valittamista olisi :)