5. elokuuta 2012

tuliaiset ?

Iikkis, mun pitäis tänään jutella ekaa kertaa hostäitin kanssa skypessä ja oon nyt jo ihan paniikissa ! Varotin mamaa jo siitä, että aion panikoida monta tuntia ennempää ja takellella joka sanassa, mutta hän totesi vain että tulee ainakin hauska puhelu :--D Tää viikonloppu on mennyt kavereiden kanssa ollessa ja mulle tulee niiiiiiiin hirmunen ikävä ihan jokaista. Tänään on sanottu moikat sukulaisille ja huomenna tytöt tulee meille yöksi sitten vikaa kertaa piiiiitkään aikaan ! Huomenna olis sitten tarkotus osteskella tuliaiset loppuun, mitä te muut vaihtarit olette vieneet tuliaisiksi tai te jotka ette lähde vaihtoon- mitä veisitte jos menisitte ?
ps. 4 päivää lähtöön !!
Love, Essi

7 kommenttia:

Elina kirjoitti...

http://hereicomeusa1213.blogspot.fi/2012/07/tuliaisia-host-perheelle.html << siinä suurinosa mun tuliaisista :)

Sarianna kirjoitti...

Mä olin kielikurssilla viime vuonna, mutta vein ruisleipää, sellasen Iittalan Marimekko -kulhon ja jotain suomalaista karkkia. Myös salmiakit on hyviä! (: Oli ne vähän ihmeissään uusien makuelämysten kanssa. :P

Essi kirjoitti...

hei vitsi kiitti ihan hirveesti !:) Oon kans just aatellut jotain marimekko hömppää ja muumimukeja ja suklaata, lakua ja salmiakkia ! :--) Mut kiitti vielä ihan hirmusesti :) !!

sofi kirjoitti...

Mä lähen 12 päivän päästä, mut oon ostellu nyt jo jotain! Fazerin sinistä, Geishaa, päärynäpillimehuja, marimekon servettejä, purkkaa, muumi- ja angrybirdskarkkeja, suomi avainketjuja, hostiskälle kello ja hostäipälle käyn vielä hakemassa iittalan laseja!:-) Eiköhän luulis riittävän :-D Salmiakkii ja ruisleipää lähetin jo etukätee :-)

Essi kirjoitti...

no luulis joo riittävän, ihan hirveesti oot ostellu kaikkee !! :o ai etukäteen, en ees tajunnu et tietty etukäteenki vois jotain lähettää !! Voi vitsit, kuulostaa ihan mahtavalta :) !

Iris kirjoitti...

Mä ostin tietty fazerin suklaata (mariannet oli kaikkien suosikkeja!), salmiakkia ja marimekon juttuja mut sit yks mikä on kiva kans on kuvakirjat suomesta eli mulla oli yks kirja missä oli kuvia yleisesti suomesta ja sit toinen mis oli turusta :) sit vein siskolle sellasen korun ku oli suomalaista designia ja olikohan siinä kaikki... :D mut muumimukeja en vieny ku muumeja ei oikeen siel tiedetty mut eihän se kyllä haittaakkaan et vie! mulla oli jo vaan niin paljon painoa laukussa :DD

Essi kirjoitti...

oo oi vitsit, ihania kaikki ! haha :D joo musta tuntuu et noi kolmekaan laukkua ei tuu ikinä riittämään :DD