22. lokakuuta 2012

Atlantic Station

Perjantaina oltiin siis Caten kanssa kattomassa toi The Sinister ja se oli aivan jarkyttava ! Elokuvan alussa ajattelin ettei taa nyt niin pelottava ole, mita kaikki on sanonut vaikka oonkin saikahtanyt pari kertaa, mutta yhtakkia kaikki muuttu ja rutistin laukkuani ja suljin silmani, koska en halunnut katsoa sita kun pelkasin. Siis se elokuva oli pelottava ja allottava ja huhhuh. Oli kylla kokemus :D Elokuvista mentiin Caten luokse yoksi ja  lauantaina Kai haki meidat ja mentiin shoppailemaan Atlantic Stationiin ja loydettiin H&M, ihanaaihanaa ! Ostin sielta sitten mintunvihrean villapaidan, valkosen villapipon ja vaaleanruskean villakaulahuivin. Ei, taalla ei vielakaan ole kylma, mutta ajattelin ostaa noi jos talvi yllattaa... Tai no ainakin sitten takaisinpaluuta varten. 86 paivaa jaljella ! Tuntuu ihan hullulta etta oon ollut taalla pian puolet mun ajasta.. Mihin taa aika on mennyt ? Ja tosta kuvasta sen verran, etta oon jutellut Caten kanssa mita kaikkea meidan on ikava. Ja nyt haluan sanoa, ettei mulla todellakaan ole koti-ikava vaikka valilla haluaisinkin kotiin ja on ikava kavereita ja perhetta. Mutta siis ollaan huomattu, etta meilla molemmilla on ikava kaikkia ihan simppeleita asioita, esim. tahtia, koska taalla niita nakee tosi harvoin, oman kodin tuoksua, tuttuja teita ja yksi mika on yllattanyt mut kaikkeista eniten- mulla on ikava mun koulua. Kylla, kuulitte oikein. Mun on ikava niita tuttuja kaytavia ja luokkahuoneita ja ruokalaa ja lamminta ruokaa(taalla kun sita ei koulussa ole) :DDD
Kuten saatatte huomata, oon lisannyt bloglovinin, blogilistan ja formspringin !! yaay
With love, Essi

Ei kommentteja: